Invitation til Aktiv Fritid 2025
På vegne af Folkeoplysningsudvalget inviteres I hermed til at deltage i Aktiv Fritid 2025
Aktiv Fritid 2025 afvikles lørdag den 16. august kl. 9.00-14.00.
Nu kan du tilmelde din forening/aftenskole/organisation til Aktiv Fritid.
Aktiv Fritid er en skøn festdag, hvor vi hylder kommunens fantastiske foreningsliv. Det er en oplagt mulighed for jeres frivillige at få en oplevelsesrig dag sammen med andre ildsjæle. Samtidig kan I præsentere jeres spændende aktiviteter for borgerne, og forhåbentlig hverve nye medlemmer.
Vi håber, at I har lyst til at deltage i Aktiv Fritid og være med til at skabe en festlig og farverig oplevelse for både frivillige, gæster og kunder på M.D. Madsensvej!" 🎉🌟
Alle tilmeldte vil i uge 32 modtage stadeplan samt praktisk information vedr. opsætning mv.
Spørgsmål vedrørende Aktiv Fritid skal sendes på mail til booking@alleroed.dk
Tilmelding
Du skal tilmelde din forening/aftenskole via nedenstående link til tilmeldingsformular.
Af hensyn til planlægningen og stadefordelingen, bedes du udfylde formularen så fyldestgørende som muligt.
Link til tilmeldingsformular: https://forms.gle/yDHCQjNwH5SxN8q46
FRIST FOR TILMELDING ER SØNDAG DEN 21. JUNI.
OBS
- Vær opmærksom på, at deltagende organisationer ikke må sælge varer (heller ikke fødevarer) som i forvejen kan købes i butikkerne i bymidten.
- De deltagende organisationer medbringer og opstiller/nedtager selv pavilloner, telte, rekvisitter m.v.
- Ønsker din forening at etablere bålsted, skal I være opmærksom på reglerne herfor samt angive dette i jeres tilmelding. Allerød Kommunes retningslinjer for bål og afbrænding findes her: Bål og afbrænding (alleroed.dk)
- Ønsker din forening af medbringe bil eller båd, skal dette angives i jeres tilmelding og I skal selv søge Nordsjællands Politi om tilladelse hertil.
Vi ser frem til at modtage jeres tilmelding.